Jest psychologiem, absolwentem Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w specjalności klinicznej. Ukończył szkolenie w zakresie przezczaszkowej stymulacji prądem tCS (tACS, tRNS, tDCS).
Doświadczenie zawodowe zdobywał już w trakcie studiów odbywając liczne staże m.in. na Oddziale Psychiatrii Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie czy w Fundacji Hipoterapia zajmującej się pomocą dzieciom z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz intelektualnymi. W trakcie ich trwania zajmował się diagnozą i pomocą psychologiczną skierowaną do osób z depresją, schizofrenią, zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami osobowości borderline, jak również dzieciom z zespołem Aspergera, autyzmem i upośledzeniem umysłowym. Prowadził liczne zajęcia warsztatowe z zakresu psychoedukacji, psychorysunku, relaksacji czy treningu umiejętności społecznych.
W swojej pracy kieruję się zasadami kodeksu etyczno-zawodowego psychologa. Uważa, że trafna diagnoza i efektywna pomoc zaczyna się od zaufania pacjenta wobec psychologa.
W trakcie swojej kariery stawia na nieszablonowe myślenie, umiejętność szczegółowej analizy, indywidualne podejście do każdego pacjenta. Jest osobą, która lubi rozwijać się na wielu płaszczyznach jednocześnie i stara się uzyskać szeroki i kompletny obraz każdej sytuacji. Prywatnie jest osobą ambitną, stale szukającą nowych wyzwań, która nie boi się wyjść poza utarte schematy działań. Chciałby poszerzać swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu psychologii dziecięcej z racji przekonania, że wskazanie odpowiedniej ścieżki w młodym wieku może utorować drogę na całe życie.