Psycholog, certyfikowana trener umiejętności społecznych oraz Smyko-Multisensoryki®.
Posiada uprawnienia diagnostyczne w zakresie testu Stanford–Binet, zajmuje się
diagnostyką ADHD oraz spektrum autyzmu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako psycholog w przedszkolach dwujęzycznych
oraz żłobkach, a także w prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej związanej z
fundacją, gdzie przez lata pracowała z dziećmi i dorosłymi w spektrum autyzmu, z ADHD
oraz innymi wyzwaniami rozwojowymi.
Obecnie współpracuje z poradnią wielojęzyczną, gdzie prowadzi diagnozę i terapię dzieci z
trudnościami adaptacyjnymi, wspiera ich rozwój oraz rozwija potencjał dzieci o wybitnych
zdolnościach.
Doświadczenie zdobyte podczas realizacji programu RSIM (Rehabilitacja Słuchu i Mowy) z
dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z wyzwaniami rozwojowymi oraz trudnościami
neurologicznymi, a także przy prowadzeniu WWR (Wczesnego Wspomagania Rozwoju) w
ramach holistycznych działań poradni i prywatnych sesji terapeutycznych, wykorzystuje
obecnie w swojej praktyce terapeutycznej.
Prowadzi warsztaty psychologiczne i konsultacje dla rodziców, wspierając ich w
rozwiązywaniu bieżących trudności wychowawczych. Zajmuje się również mediacją
pomiędzy rodzicami a nauczycielami oraz wdrażaniem nowoczesnych metod wspierających
rozwój dzieci.
Realizowała warsztaty dla sieci przedszkoli i bawialni dotyczące pracy z dziećmi w spektrum
autyzmu. Tworzy autorskie programy warsztatowe dla dzieci neuroatypowych oraz szkolenia
dla rodziców i kadry pedagogicznej.